Not resolved
2.3
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
0 comments

Update by user Jul 28

After 1 hour 16 minutes.

Update by user Jul 28

Here it goes. Suck!!!!

Hi , We're so sorry to hear you didn't get your food. We'll make sure you are fully refunded if you were charged.

Hope we can try again soon. foodpanda

Original review posted by user Jul 28

20 mins. Jump to 30 mins.

After one hour still not receiving it.

Still is. Not even peak hour.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
You May Also Like