Not resolved
1.3
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
0 comments

This is the worst provider we ever encountered!Pre-ordered at 12noon for dinner delivery at 545pm is to ensure we avoid peak crashes for our kids and family dinner!

Food Panda called at 550pm and said please hold as resturant is preparing. At 603pm they sent sms: "Unfortunately, Golden Spoon couldn't accept your order right now. Go to the app or foodpanda.sg to find another restaurant!" And you get no respond via call, not able to connect them.

All they do is give you a standard respond via chat and refused to refund the $238 immediately for failed delivery.Totally unacceptable!!!

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like